יום שני, 23 בנובמבר 2015

אמאל'ה, גילגול!



לאה באה לסדרת טיפולי הילינג.
אחרי החוייה שהייתה לי איתה בטיפול הקודם הרגשתי יותר משוחררת והרשיתי לעצמי להקשיב במין סוג של קשב שלא חוויתי מעולם.
כל טיפול היה שונה מקודמו. בכל פעם צץ עניין אחר.
בתחילת כל טיפול עיסיתי עם כפות הרגלים ומשם נכנסתי לעולם חדש ובלתי צפוי.
בטיפול השני ידי נמשכו לעבוד על אזור הצוואר שלה.
עצמתי עיניים, נשמתי עמוק ולחצתי בעדינות על החוליות הצוואריות.
ואז פתאום...  ראיתי מול עיני העצומות תמונות כמו מחזיון תעתועים:
ילדה שחורה, קטנה ועירומה, נגררת בגסות עם חבל שקשור סביב צווארה על ידי אדם מבוגר.
היא נופלת וכושלת והגבר מקים אותה במכות אכזריות, והיא, המסכנה, נחנקת ומחרחרת כשהחבל מתהדק על צווארה.
זו הייתה חוויה קשה מאד. יכולתי לחוש על בשרי את תחושת החנק וחוסר האונים.
מה אני יכולה לעשות ריבונו של עולם? שאלתי בליבי.
והתשובה באה ברורה: היי איתה שם, במקום הזה. הורידי ממנה את החבל ונחמי אותה.
פעלתי כמו מתוך טראנס, בלי לחשוב יותר מדי.
ראיתי את עצמי מגיעה למקום בו הושפלה הילדה האומללה עד עפר.
שחררתי את החבל מצווארה, ליטפתי וחיבקתי אותה. נתתי לה לשתות מים ובמשך דקות ארוכות עמדתי איתה וסיפקתי לה חום ואהבה.
סרקתי שוב את אזור הצוואר של לאה, עם יד שמאל הקולטת, ויכולתי לחוש עכשיו פעימות רגילות של אנרגיה זורמת בחופשיות. נשמתי לרווחה.

כשהסתיים הטיפול היססתי אם לשתף את לאה בתמונה המזעזעת שראיתי,
אבל החלטתי שאין לי מה להפסיד וסיפרתי לה.
לאה הנהנה בראשה ולא הייתה מופתעת כלל:
"כן, כן", אמרה, "אני יודעת שהייתי לפני כמה גילגולים באפריקה... זה לגמרי מתחבר לי..."
היא גם דיווחה שלפני שהגעתי לצווארה היא חשה שם מועקה כבדה, ועכשיו אחרי הטיפול הרגישה שחרור עוצמתי מאד והרבה רוך.

הדהים אותי באיזו מטופלת זכיתי. לא בכל יום פוגשים מטופלת כזו רוחנית!
בהמשך, כשהטיפולים בהילה התקדמו, סיפורים שלה על תמונות שעלו במהלך הטיפול מחיים קודמים כבר נשמעו לי כעניין שיגרתי. כי כמו שאמרתי, לאה הייתה מעין הכנה לטיפולים בהילה.

המקרה הראשון שחוויתי עם לאה הזכיר לי את דודתי המנוחה גרטי יורגנסן-מאייר מגרמניה,
אשר פיתחה שיטת טיפול ייחודית: בעזרת החזרת מטופליה לגלגול הקודם שלהם, פטרה אותם ממיחושים וממחלות פיזיות לחלוטין.
כשהתארחתי אצלה בירח הדבש שלי לפני עשרים שנה ושמעתי ממנה על הצלחותיה,
ניסיתי לשכנע אותה שתגלה לי לפחות סוד קטנטן מהדרך בה היא גורמת לאנשים רציונאליים שסובלים ממיגרנה חזקה לראות את עצמם פתאום בגלגול קודם שלהם.
גרטי הייתה אישה מקצועית וקשוחה, ולצערי לקחה איתה את סודה לקבר.
כל מה שהסכימה אז היה להסביר לי, שכמעט כל כאב כרוני או מחלה מטרידה נובעים בעצם מטראומה בגיל צעיר, או מחוויה קשה באחד מהגלגולים הקודמים.
העניין הזה כבר נזכר עוד הרבה לפני שגרטי, ששרדה את השואה, נולדה, בספרי קבלה ובתרבויות רבות, במזרח הרחוק וגם אצל שכנינו הדרוזים.

לשמחתי ולמזלי, סיפקו לי לאה והילה הזדמנות פז לחוות משהו מהתחום המופלא הזה
ואני אסירת תודה על כך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה